מערכת שעות

מערכת שעות STUDIO MILANO

מערכת שעות STUDIO Zeitlin

מערכת שעות STUDIO MILANO

מערכת שעות STUDIO ZEITLIN

מה זה אימון TRX? מדובר באימון הנעשה בעזרת רצועות כנגד משקל הגוף עם דגש על שרירי הליבה. זה אימון מדהים ומגוון ביותר, והוא מעולה לחיטוב והצרת היקפים.

מה הקטע בHIIT-TRX? בגדול מדובר באימון אינטרוולים בעצימות גבוהה המשלב עבודה עם רצועות התנגדות וארובי בדופק גבוה. מעולה לשריפת קלוריות בזמן קצר!

וואט דה פ.. איז Fit Your Body? לאוהבי אימונים פונקציונלים, יצרנו את האימון המושלם! שילוב של משקולות חופשיות, כדורי כוח, קטלבלים, גומיות, ועוד.. משהו אחר, מדליק ומגוון, פשוט להתחטב בקטע אחר.

מה קורה ב Beach Body? אז ככה, זה בדיוק האימון שיכין אותך לקיץ. אימון תחנות, קשה אך כיפי, המשלב מספר רב של קבוצות שרירים בעזרת תרגילים פונקציונלים מגוונים. אימון אש… שיחטב לך ת'צורה!  

מה הכוונה בShape Up? אוקי אז ככה, שייפ אפ בנוי מסטים קצרים עד בינוניים העובדים על חיזוק וחיטוב הגוף. מזכיר קצת אימון עיצוב מגוון וכיפי בעזרת גומיות, רצועות, משקוליות, כדורים ועוד. אימון פצצה!

מה הקטע של Dynamic Shape Up –  דינמיק שייפ אפ מזכיר אימון של עיצוב דינמי. אם בא לך לעצב ולחטב את הגוף ולשלב ארובי לשריפת קלוריות מירבית, זה מה שכדאי לך לבחור. אימון מטריף, ומגוון בעזרת משקוליות, מדגות, כדורים, גומיות ועוד אביזרים מדליקים אחרים. אימון שווה ביותר!!

למה ומה זה בכלל Cross Training? אימון פונקציונלי מחזורי מדהים!! מדובר בסבב תחנות קצר של תרגילי כוח הנעשה בקבוצות קטנות. האימון משלב משקולות חופשיות, קטלבלים, כדורי כוח, פאוור בגס ועוד.. ומתאים למי שמעוניין באימון כוח עצים. בקיצור, אימון מהסרטים שיחטב אותך בטרוף!

מהו Pilates? פילאטיס הינה שיטת אימון המשלבת גוף ונפש, במטרה לעזור למתאמן להגיע לאיזון, ליציבה ולנשימה נכונה, לחיזוק הגוף ודרך זאת גם לרוגע ושליטה בגוף. אימון מדהים, אין על פילאטיס!

מה הקטע בקיקבוקס? קיקבוקס הינו אימון ארובי מטריף שיעיף לך את הדופק לשמיים וימחק לך קלוריות בקצב מהיר מאוד. מדובר באימון שמשפר קורדינאציה, מחדש את החשיבה, ומחזק את פלג הגוף העליון, התחתון ואת היציבה. אך הכי חשוב, מועבר באנרגיות שיא של מסיבה וכיף גדול.

למה יוגה? כי ויניאסה יוגה זאת דרך מעולה לעבוד על חיזוק היציבה, גמישות ושיווי משקל עם מקום לנשימה, מתיחות והרפייה. דרך מעולה לשלב בין גוף ונפש, ולאזן את הגוף כנגד אימוני כוח.

מה הרעיון בקבוצת ריצה, ולמי זה מתאים? בלי יותר מידי להסתבך בהסברים, המטרה שלנו היא, ליצור קבוצה שמתכוננת לרוץ למרתון הקרוב.. כל אחד והמקצה שלו, 5/10/21/42 ק"מ You Choose. אנחנו כבר נדאג ללמד אותך לרוץ נכון, איך לבחור בין המקצבים השונים, מתי להגביר, מתי להאיט, מהי הטכניקה הנכונה ובכלל איך לרוץ בכיף.

מישהו יכול להסביר מה זה Met Con? אוקי, בשורה התחתונה מדובר באימון שמטרתו לשפר את היכולות המטאבוליות שלך, מה שבעצם נותן לך אנרגיות! האימון עצמו הוא אימון עצים, כלומר בעצימות גבוהה, ברמה האנארובית המשלב תרגילים פונקציונלים. עדין נשמע לך כמו סינית? סורי, תגיע/י לאימון, לא תתאכזב/י… עלינו!

סטודיו מילאנו ממוקם ברחוב ברנדייס 20, תל אביב בתוך בית ספר עירוני י"א.
סטודיו צייטלין ממוקם ברחוב לאונרדו דה וינצ'י 38, תל אביב בתוך בית ספר תיכון צייטלין.