Dynamic Shape Up

Dynamic Shape Up

מצאנו את הדרך המהירה לעיצוב וחיטוב את הגוף!

בשילוב בין אירובי לשריפת קלוריות מרבית, ותרגילי כוח עם המון אביזרי כושר תהנו מאימון מטריף וממכר.

באים להזיע איתנו?

בואו להתנסות !

אז מה יש לנו עוד להציע?

fittlv-Beach-Body
Beach Body
HIIT-TRX fittlv
HIIT-TRX
fittlv-Met-Con
Met Con
fittlv-TRX
TRX
fittlv-Yoga
Yoga
fittlv-running
קבוצת ריצה
fittlv-Pilates
Pilates
fittlv-KICK-BOX
KICK BOX
fittlv-Dynamic-Shape-Up
Dynamic Shape Up
fittlv-Cross-Training
Cross Training
fittlv-Shape-Up
Shape Up
Bad Ass
Pump
Super Cycle
Freestyle
Man the F*** Up

משקולות או לא להיות...

הרמת משקולות גוף הפכו למנת חלקם של רבים לפיתוח כח וגודל השרירים משכבר הימים.

באימון המשלב משקולות, המטרה אמנם של רבים הוא השגת גוף כשל אל יווני מאידך, לא רק נתונים מרשימים בולטים חיצונית למתאמנים מתמידים, אלא גם הבריאות וההרגשה האישית משתפרים.

כאמור, כל מי שחפץ בפיתוח הגוף חשוב לדעת שהאימון המסורתי מתחיל בהרמת משקולות מסוגים שונים. כגון: משקולות יד במשקלים שונים ועולים. משקולות לרגליים המחזקות ומפתחות את קבוצת שרירי הרגליים, תרגילי משקולות לחזה ועוד.

בתוך כך, יש את משקולות הקטלבלס עם מראה שונה משאר המשקולות. זהו כדור משקולת עם ידית אחיזה שעשו בה שימוש בעבר וכיום היא עושה קאמבק עבור מתאמנים מן השורה, מתקדמים וספורטאים שאימון כח או אימונים בקצב גבוה באמצעותה שכיח עבורם.
משקולות היד רבות ומגוונות ובמשקלים של 3-4-5-15-20-40 ק"ג ועוד מגיעות לקילוגרמים רבים, המיועדות למתאמנים מאוד מתקדמים ומתמידים.

לבטח ביקרתם לא פעם במכון הכושר והתבוננתם בקבוצת מתאמנים המוסיפה כל פעם צלחת למוט ארוך – אלו משקולות לשלבים מתקדמים יותר באימוני כוח ופיתוח הגוף. כאשר הרעיון המרכזי, כל פעם להוסיף צלחת משקל נוספת או להוריד  על מנת ליצור התנגדות והעצמת הכוח יותר ויותר.

בשונה מהכבדות הללו והצלחות, משקולות ריצה שונות במראה, מחברים אותם לרגליים ולידיים על מנת להוסיף משקל לאימון. כמו כן, לאלו מכם שחושבים להתחיל באימוני כוח – תכירו גם את משקולת האפוד, אותו לובשים בזמן האימון ממש כמו אפוד רק עם משקלים שונים ומשתנים.

חשיבות השילוב אימון בקצב גבוה ואימון כח

משקולות גוף קורצות לכם? או לייתר דיוק אימוני כוח ובניית גוף שרירי  לתלפיות, הגיע הזמן לגוון, חשוב לשלב לתכנית האימונים שלכם אימונים בקצב גבוה. צריך וחשוב  לשלב בין שני סוגי המאמץ, כי הם טובים ומיטיבים ללב ולתפקודו והגוף מרוויח ממאמצים שונים אלו המשלימים זה את זה.

המודעות לכושר גופני כתנאי לבריאות ואיכות חיים עלתה מדרגה. לפיכך, חשוב לשלב בין אימוני הכח אימון המבוסס על עבודה בקצב מהיר המאפשר לשפר את תוצאות אימוני הכוח.  דוגמא מצוינת לאימון העובד בקצב מהיר –הוא  אימון אינטרוולים העונה לכל צורך. ואף ניתן להגביר את השפעת האימונים ולחסוך בזמן.

השילוב בין אינטרוולים לתרגילי/אימוני כוח המשלבים הרמת משקולות מסוגים ומשקלים שונים, גורם לאימון מאוד אינטנסיבי המוביל לשיפור משמעותי בכושר הגופני, בסיבולת לב ריאה ובכוח השרירים.

אם אתם עדיין מרימים רק משקולות הגיע הזמן לגוון! לתוצאות ולשמירה על בריאות איתנה מכל הבחינות.

לייעוץ אישי של אחד ממאמני אימוני כוח ואימונים בקצב גבוה התקשרו עכשיו או השאירו פרטים בתיבה אחד מאיתנו שב עם תשובות במהרה.