Met-Con

MET-CON

אם אתם בכושר, ומרגישים אמיצים היום, זה האימון בשבילכם. חושבים שניסיתם הכל…? אין מצב.

האימון הזה הוא משהו אחר לגמרי ממה שאתם מכירים.
כל אימון שונה מקודמיו, ויקח אתכם לקצה בכל פעם מחדש.

קיצר, אם אתם בקטע של אימונים פונקציונליים מגוונים ומעצימים ביותר, תגיעו!

בואו להתנסות !

אז מה יש לנו עוד להציע?

fittlv-Beach-Body
Beach Body
HIIT-TRX fittlv
HIIT-TRX
fittlv-Met-Con
Met Con
fittlv-TRX
TRX
fittlv-Yoga
Yoga
fittlv-running
קבוצת ריצה
fittlv-Pilates
Pilates
fittlv-KICK-BOX
KICK BOX
fittlv-Dynamic-Shape-Up
Dynamic Shape Up
fittlv-Cross-Training
Cross Training
fittlv-Shape-Up
Shape Up
Bad Ass
Pump
Super Cycle
Freestyle
Man the F*** Up

שורפים שומנים באימונים אינטרוולים

הסוד הטמון באימונים אינטרוולים נעוץ באיכותו ולא באורכו של האימון הפופולרי.

במידה ואימון אירובי ארוך משעמם אתכם ובכל זאת אתם מתאמנים שחפצים לראות תוצאות מהירות בזמן קצר, אימון אינטרוולים או בשמו המקצועי: hiit ניתן לשלב באימון מטקון, ובשפה המקצועית metcon  – אימון קצר ועצים. למעשה hiit ו- metcon מאופיינים כאימונים מטאבוליים קצרים ונותנים תוצאות גבוהות יותר מאימון ארוך וקליל – גם אם על פניו זה נשמע לא הגיוני.

אימון ה hiit – הוא אימון ששורפים בו שומנים והרבה פרט לשריפת קלוריות מרובה, כאשר "אחיו" הצעיר הוא אימון ה -metcon  שנועד אף הוא לשפר את המטבוליזם של הגוף מייעד למתאמנים סטים שונים של עבודה ומנוחה. כאשר השוני ביניהם נעוץ בשדרוג הכושר הגופני וקיצור  זמני האימון במטרה להגיע לאפקטיביות ותוצאות מרביות ומהירות.

אבל קודם בואו נבין מהו המטקון (metcon) כמו שתיארנו לעיל: "אחיו" הצעיר של אימון מטאבולי מוכר יותר ה-hiit. זהו אימון המתבסס על תרגילים להגברת חילוף חומרים בעצימות גבוהה יותר הנקראים גם מטקונים. אימון מטקון עוקב אחר פורמט אימון מטאבולי מוכר יותר ה – hiit (אינטנסיביות אינטנסיבית).

כאשר המטרה בשניהם – (אימונים מטבוליים עצימים) להכשיר את הגוף לעבוד בעצימות גבוהה יותר ויותר תוך הגברת היעילות של אחסון ואספקה של אנרגי לגוף.

Metcon וגם ה-hiit נעוצים בשריפת שומנים לצד שריפת קלוריות מוגברת בזמן האימון, בזמן מנוחה ואף יומיים אחרי האימון. התוצאות לא מאחרות להגיע וניכרת ירידה במשקל, חיטוב וערך מוסף ובריא פרט לשריפת שומנים וקלוריות, הפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם.

היתרון באימון מאמץ מוגבר בזמן קצר

כמו בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, כאשר מדובר בתרגילים אינטרוולים, בעצימות גבוהה ובזמן קצר  הוא היתרון המובהק – בזמן קצר מגיעים לתוצאות דומות ואף משופרות יותר מאשר באימון ארוך וקליל יותר. מה גם ששורפים יותר שומן וקלוריות וגם זה קורה בזמן קצר ובמנוחה. מעטים האנשים שמתאמנים במטרה להשיג בריאות איתנה. אלא המניע הראשי דווקא נעוץ ברצון לרדת במשקל, לחטב את הגוף אלו יתרונות לחלוטין – רק שעל הדרך משפרים את הבריאות ומחזקים אותה.

עוד יתרונות כמו: בנייה מהירה של כושר. עבור מתאמנים שרוצים וחייבים לראות תוצאות מהירות, מה שמגביר את הרצון להמשיך ולהיות בכושר גופני גבוה ומועיל, הודות לשילוב פרצי מהירות קצרים בעצימות גבוהה, עם שלבי התאוששות איטיים, חוזרים על עצמם במהלך אימון אחד.

לייעוץ מורחב ונוסף אודות אימונים מטאבוליים השאירו פרטים בתיבה או צרו קשר עכשיו עם מאמני המכון.