קבוצת ריצה

קבוצת ריצה

לא רגילים לרוץ? מפחדים לרוץ? חושבים שאין לכם סיבולת? מקנאים בכל אלה שרצים במרוצים?

בקיצור רוצים להתחיל לרוץ ולא יודעים איך? פשוט תצטרפו לקבוצת ריצה שלנו בפארק ותראו כמה פשוט, קל וכיפי לרוץ. והכי טוב שעל הדרך גם תשרפו הרבה מאוד קלוריות.

בזכות הקבוצה גם אתם תשתתפו במרוץ הבא, תמונת סלפי עם המדליה, עלינו.

בואו להתנסות !

אז מה יש לנו עוד להציע?

fittlv-Beach-Body
Beach Body
HIIT-TRX fittlv
HIIT-TRX
fittlv-Met-Con
Met Con
fittlv-TRX
TRX
fittlv-Yoga
Yoga
fittlv-running
קבוצת ריצה
fittlv-Pilates
Pilates
fittlv-KICK-BOX
KICK BOX
fittlv-Dynamic-Shape-Up
Dynamic Shape Up
fittlv-Cross-Training
Cross Training
fittlv-Shape-Up
Shape Up
Bad Ass
Pump
Super Cycle
Freestyle
Man the F*** Up

לאן כולם רצים ? קבוצת ריצה בתל אביב

דודו אומר: "אני רץ… אני חייב להספיק כל מה שהעולם מציע" … בהקשר שלו טסה רץ לבד.
במאמר זה בחנו את טרנד אימוני הריצה הסוחף את כולם – ספורט ממכר ועל כך יעידו הרצים במרתונים הגודשים את הארץ.

חשוב לנו ליידע אתכם החדשים והמתעניינים, מרתון מתחיל ממטר אחד … רגע לפני שאתם מצטרפים למטר הראשון בקבוצת ריצה בתל אביב גזרו ושמרו את המאמר הזה – הוא מועיל ועונה על כל השאלות בדרך לריצה עם הקבוצה.

בעשור האחרון מודעות לאורח חיים בריא עולה וגוברת – המציאות אינה כבר כבעבר. אנשים מעוניינים בבריאות איתנה ומודעים כי פרט למזון בריא נדרשת פעילות גופנית להשלמת אורח חייהם הבריא. לתוך המודעות הזו נכנסה ריצה למרתונים שגרמה לקבוצות ריצה להתהוות המתאמנות על בסיס שבועי לקראת מרתון בכלל ותל אביב בפרט.

לאימון הריצה אינספור יתרונות: החל בנגישות, מקום וזמן ומה גם שאין צורך בציוד מיוחד- אבל נדרש כוח רצון והמון ממנו. אימון ריצה קיבל תדמית פופולרית וסקסית וכולם מגלים בו עניין.

המושג "ריצה" אינו מתאר כמו בעבר – ריצה ותו לו, אלא את הפעילות הענפה סביבו. כאשר ריצה בקבוצות סוחפת מאות אלפים להצטרף עוד ועוד לקראת מרתונים שונים ובדגש למרתון תל אביב.

לרוץ לבד או יחדיו ?

אפשר גם וגם, מאידך, היתרונות בריצה בקבוצה משמעותיות ומעניקות פן חווייתי ואנרגטי אחר.

ריצה בקבוצה יוצרת חברויות בין אנשים שהופכים לחברים המבלים את זמן האיכות שלהם בריצה בקבוצות לצד אימוני ריצה בתל אביב ובעוד ערים אורבאניות אחרות.

זהו חלק זעיר מהיתרונות לרוץ בקבוצות – יש עוד מהן:

» משפרים כושר – ריצה בקבוצה מעניקה שיפור ביצועים ואם אתם מהסוג ש"מוותר לעצמכם" מקבל ביטול מידי. איך אפשר להתנגד כשכולם בקבוצה מלאי מוטיבציה המכילה אחד את השני… מדובר בסוג של תחרות סמויה גם אם אף אחד לא שם לב. תחרות בריאה לנפש ולגוף.

» מועדי האימונים – לכל קבוצת ריצה יש זמנים לאימונים, הנטייה לעמוד בזמנים כשאתם לבד עלולה להיות פושרת ומוותרת בהרבה מקרים, משום שאין מי שיתסיס במובן החיובי של המילה לאימון ריצה אלא רק בקבוצה. המשמעת העצמית באימון ריצה יחידני הינה גבוהה פי שתיים ולכן קשה לעמוד בלוחות זמנים ויעדים באימון לקראת מרתון תל אביב ובכלל.

» חוויה והנאה ספורטיבית קולקטיבית – נכון שגם בריצה יחידנית ניתן לחוש את ההנאה. לעומת זאת בקבוצת ריצה היא כפולה ומכופלת. החדווה בין חברי הקבוצה מעצימה ומשפרת את החוויה וההרגשה ולו בגלל השותפים לריצה, לאימון ועוד.

קבוצת ריצה וההכנה ההדרגתית למרתון תל אביב

ההכנה ההדרגתית לקראת מרתון תל אביב נעוצה דווקא בקבוצת ריצה מאוחדת. בהיבט הזה להיות רץ בקבוצה זה לקחת חלק בתכנית הדרגתית המיועדת למתחילים, כאשר מתקדמים כבר יודעים ומודעים מה לו"ז האימונים ואופיו כמו: שיפור ביצועים, זמנים ותוצאה לקראת המרתון.
רצים את המרחק הרצוי על פי תכנית הדרגתית ממפגש למפגש שבד"כ נקבע באופן קבוע על ידי חברי הקבוצה ובהתאמה לכולם. לרוב זה קורה בשבתות שכולם חופשיים לרוץ ולהתפנות לאימון.

המפתח להצלחה טמון באימון עדין והדרגתי למרות שישנן קבוצות ריצה למתחילים שהמטרה היא השגת התוצאה או סיום המרתון. בשתי המטרות חשובה ההכנה ההדרגתית ובעדינות. ההמלצה: ריצות ארוכות בקצב איטי של 1.5-2 דקות מהקצב בריצה של 10 ק"מ. חשוב להבהיר שכל הריצות צריכות להיות בקצב קל. לפני כל מרתון נדרשת תכנית לעליית הכושר על מנת למנוע פציעות ספורט.  

אם גם בכם בוערת התשוקה לריצה – הזמן הטוב ביותר להצטרף לקבוצת ריצה בתל אביב הוא כבר היום – פנו למאמני הקבוצות הם משיבים תשובה בריצה.