Trx

TRX

מכירים את הרצועות הפופולריות?

עכשיו תדעו מה עושים איתן ואיך עובדים איתן על כל שרירי הגוף ומחזקים מאוד את שרירי הליבה. בכל אימון מגוון תרגילים המתאימים לכל רמת כושר וקושי במיוחד כדי להגיע לגוף שאתם חולמים עליו!

רוצים להתחטב ולהצר היקפים? TRX זה הפתרון המושלם בשבילכם!

בואו להתנסות !

אז מה יש לנו עוד להציע?

fittlv-Beach-Body
Beach Body
HIIT-TRX fittlv
HIIT-TRX
fittlv-Met-Con
Met Con
fittlv-TRX
TRX
fittlv-Yoga
Yoga
fittlv-running
קבוצת ריצה
fittlv-Pilates
Pilates
fittlv-KICK-BOX
KICK BOX
fittlv-Dynamic-Shape-Up
Dynamic Shape Up
fittlv-Cross-Training
Cross Training
fittlv-Shape-Up
Shape Up
Bad Ass
Pump
Super Cycle
Freestyle
Man the F*** Up

אימון TRX » מתחברים לרצועות

אימון TRX  קיבל את חותם, אימון המיינסטרים של חדר הכושר ובכלל ולו בגלל שילוב של מגוון רחב של תרגילים ותנוחות שניתן לבצע באמצעות משקל הגוף המגבירים את האנרגיה בשני אופנים. בפן הרגשי ובפן האימוני – לכל הדעות מדובר באנרגיות חיוביות ומועילות באימון עצמו ולאחר האימון. בתוך כך, ההמלצה והעדפה היא לסגל אימון קבוצתי המאפשר את הסופר של האנרגיות.

בטח גם אתם שאלתם, מדוע מתאהבים בשלוש האותיות המדוברות:
TRX או אם טיפל'ה נדייק, אימון ברצועות?

בעידן בו אימוני כוח, אירובי ובפרט כניסה לכושר מקבלים מודעות גבוהה והפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של המוני מתאמנים ואנשים בגילים שונים בעולם כולו, TRX  לא נקשר רק לרצועה, אלא אחד האימונים החשובים והמבוקשים לא רק בגלל האתגר שאימון זה מציב ומספק, אלא בזכות הנתון המרכזי בו אנו משתמשים עם משקל הגוף והוא זה שנותן מענה עבור חיזוק שרירי הליבה, כאשר חיטוב ופיתוח סיבולת הם רק חלק מהיתרונות הנעוצים באימון הפופולרי.

חשוב לנו להחכים אתכם מאיפה כל סיפור הרצועות התחיל? קצת היסטוריה לפני שנוטפת לכם הזיעה … ומתחזק ומתעבה לכם שריר ועוד שריר …

את אימון ה – TRX – פיתחו "אריות" לא מהסוג השואג… אלא מהסוג המתאמן של יחידת אריות הים של הצבא האמריקני. ככל הנראה, הם ממש רצו להיות אריות שואגים… אנחנו מנחשים… אבל בלי ניחושים ובאמת ולא בתמים, מדובר באימון שמנצל את כוח המשיכה ומשקל הגוף שלכם ומאתגר כל שריר בדגש על שרירי הליבה. הרצועות מאוד נוחות לשימוש מהסיבה שאפשר לתלות אותן כמעט בכל מקום פרט לאימון קבוצתי או אישי בחדר הכושר, אפשר גם: בבית, במשרד, לנייד אותן בפארק ואפילו לנסיעות מבלי לפספס את האימון היומי.

אז אמרנו שאימון TRX מחזק את שרירי הליבה ובנוסף מפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות וגמישות. לפיכך, מתאמנים מושבעים "נקשרים" לרצועות אמונים ואימונים, משום שהוא נחשב כאפקטיבי ביותר. מה גם שיש מעבר לכך ובתוך כך עבודה בדגש על השריר הבטני והרחב ועל כל שרירי הגוף ללא יוצא מן הכלל.

האתגר האמיתי נעוץ בשינוי מנחי ותנוחות הגוף בכל תרגיל ותרגיל, כאשר הוא יכול להקל או להקשות בביצוע התרגיל. קשה לכם בתרגיל ? נהדר … אתם בכיוון הנכון והמאתגר, כך עולה וגוברת  היכולת והרצון פלוס המוטיבציה שלכם מאימון לאימון. בכלל מוטיבציה נדרשת בכל אימון …

TRX בתל אביב – למתחילים, מתקדמים ומאותגרים...

אימון TRX בכלל ובפרט בתל אביב מתאים לכולם ובייחוד לאלו מכם שמעוניינים לחזק, לייצב ולחטב את הגוף. מתאים לחובבי פילטיס ואפילו יוגה מכמה סיבות, שהמרכזיות בהן נעוצות באימונים משלימים לאימונים התורמים ליציבת הגוף ובתוך כך לכוח מתפרץ. אנחנו מודעים לטרנד הריצה והוא יותר מנהדר עבורכם הרצים. כמו שאנחנו מודעים לטרנד הריצה שכובש המונים גם טרנד רוכבי האופניים שמצרף לפידול מידי יום עוד ועוד מפדלים נלהבים ובצדק, אימון TRX  בתל אביב סופר מתאים ומועיל גם להם ובייחוד בונה שריר הנחוץ עבור כל בחירה ספורטיבית ומאמנת שסיגלתם וצירפתם לאורך החיים בן אם חדשה או ותיקה עבורכם, גם עבור הרצים התרומה ליציבת הגוף וכוח מתפרץ מוסיף עבורם בסוגיית אימון הרצועות.

אין צורך להיבהל או להאמין לשמועות – איך טראמפ אומר: "פייק ניוז" … TRX ידידותי למתאמנים מתחילים, אתם המתקדמים כבר יודעים שאנחנו צודקים.

ואם חשבתם שמדובר באימון רק לאריות … אז לא! זהו אימון כוח שמשלב אירובי, כך ששריפת קלוריות ושומנים הם לגמרי חלק מאימון הרצועות הפופולרי.
וואלה ?
TRX הינו אימון בו משלבים מספר תרגילים מגוון ורחב, כאשר חלקם מפעילים קבוצות שרירים שדורשים יותר חמצן הגורם לדופק מואץ יותר ויותר- ולפיכך, נעוץ אירובי המחבר כוח. תוסיפו לעליית הדופק גם הפגת השעמום, TRX בין האימונים שממש לא משעמם בהם ותמיד רוצים עוד ועוד ממנו. שילוב של תרגילים רבים וחשובים שמפריחים את השממה. והמאמנים שלנו בכלל לא מכירים את הביטוי שעמום.

שאלו את המאמנים שלנו אם ממש ברגע זה חשתם שעמום, אפשר בוואטסאפ, כאן בתיבה ולסקרנים אפשר מיד להתקשר – אנחנו תיק תק חוזרים.